Tiedotteet  |  23.11.2020

Risto Kanerva jatkaa Apteekkariliiton puheenjohtajana

Apteekkari Risto Kanerva valittiin toiselle kaksivuotiskaudelle Suomen Apteekkariliiton puheenjohtajaksi liiton syyskokouksessa perjantaina.

Apteekkari, FaT Risto Kanerva valittiin jatkokaudelle 2021-2022 yksimielisesti Helsingissä viime perjantaina pidetyssä Apteekkariliiton syyskokouksessa.

Kanerva työskentelee apteekkarina Espoon Tapiolan apteekissa. Hän aloitti apteekkarina Turun Humaliston apteekissa vuonna 2010. Sitä ennen hän työskenteli lääketukkukauppa Oriolassa eri tehtävissä, viimeksi toimitusjohtajana.

Apteekkariliiton ensimmäisenä varapuheenjohtajana jatkaa apteekkari, FaT Kirsi Pietilä Riihimäen Aurinko apteekista. Toisena varapuheenjohtajana jatkaa apteekkari, FaT Sari Westermarck Vihdin 1. apteekista.

Uusina hallituksen jäseninä aloittavat apteekkarit Ahri Hirvonen, Lenita Jokinen ja Helena Keski-Hynnilä.

Hallituksessa jatkavat apteekkarit Timo Auvinen, Tomi Järvinen, Mika Karhu, Soili Kirkinen, Janne Nissilä, Marjo Rajamäki, Nina Ronimus, Risto Suominen, Petter Ström ja Anna Westerling.

Lisätietoja: viestintäjohtaja Erkki Kostiainen, p. 050 566 8188, erkki.kostiainen@apteekkariliitto.fi