Tiedotteet  |  30.11.2016

Marja Ritala jatkaa Apteekkariliiton puheenjohtajana

Kangasalan apteekin apteekkari, farmasian tohtori Marja Ritala jatkaa Suomen Apteekkariliiton puheenjohtajana. Liiton syyskokous päätti valinnasta yksimielisesti Helsingissä perjantaina.

Toiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti Helsingin Kontulan apteekin apteekkari, farmasian tohtori Kirsi Pietilä. Ensimmäisenä varapuheenjohtajana jatkaa apteekkari Eija Kari Iisalmen Priima apteekista.

Vuonna 2017 Apteekkariliiton hallituksen muita jäseniä ovat apteekkarit Leena Astala, Tiina Heikkilä, Tomi Järvinen, Risto Kanerva, Arja Karjalainen, Petri Kröger, Kirsi Myllynpää, Harri Ovaskainen, Jaana Smal, Eero Suihko, Saija Sundholm, Pekka Torniainen ja Sari Westermarck.

Lataa kuva >

Kuvateksti: Apteekkariliiton puheenjohtajisto 2017 vasemmalta lukien: Kirsi Pietilä, Marja Ritala ja Eija Kari. Kuva: Mauri Ratilainen

Lisätietoja: viestintäjohtaja Erkki Kostiainen, erkki.kostiainen@apteekkariliitto.fi, p. 050 566 8188